the terror of online dating.

(FIRST DUTCH THEN ENGLISH) 
The start of Tinder... (dating stress) 
Iets minder dan een jaar geleden, 
werd mij geadviseerd om Tinder eens te gaan proberen. 
Om mijn dating-horizon te verbreden. 
Daten buiten mijn eigen circle. 
Of welke definitie je er ook aan wil geven. 
Daten... Pff had ik daar wel nog zin in, na de laatste fiasco's, vanaf het moment dat ik gescheiden was. 
Mijn huwelijk was goed,  mijn gezondheid alleen niet. 
En in het koude, donkere Finland ging die zo slecht, dat ik terug moest. 
Dit was erg droevige, want we hielden nog zielsveel van elkaar. 
Maar soms beslist het leven anders. 
Dankbaar ben ik, dat hij een nieuwe liefde in zijn leven heeft. Die in mijn plaatst nu hem de liefde geeft, die hij verdiend. 

Eerst had ik bijna een jaar geen relatie en had echt een dating cebatical. 
Ik had alleen een FWB bij wie ik terecht kon als de nood echt te hoog was. 
Dit was prima voor mijn zelfliefde.
Ik werd me meer bewust van wie ik was zonder een relatie en die persoon vond ik leuk. 
Die persoon was veel op weg, veel met vrienden dingen aan het ondernemen en die persoon was aan het werken om echt op eigen benen te komen te staan. 
Muziek was mijn eerste preoriteit. 
Daarna kwam ik bij de biker singles terecht waar ik waardevolle vriendschappen aan overhield. En ik begon ook weer te daten. 
***Eerst die vader van 3 meiden met wie het serieus leek te gaan, maar hij me toch verving voor een 15 jaar jonger exemplaar, net nadat ik als bonus moeder aan zijn meiden was voorgesteld (auw) 
***Toen de HA uit Amsterdam, met wie het goed leek te gaan, tot dat hij voor een klus naar Duitsland ging en de Hells Angels onder vuur lag en hij even later onderdook... 
Nooit meer wat van gehoord. 
***Daarna de motormuis, die het verschil niet wist tussen mijn nude art model zijn....  en zijn dickpicks sturen naar mijn vriendinnen. 
En schijnbaar naast mij nog stuk of wat vriendinnetje probeerde te strikken. 
Terwijl hij mij continue beschuldigde van vreemdgaan, terwijl ik in die relatie juist monogaam was. (iets met de pot verwijt de ketel) Niks mocht meer op social media. Want andere vrouwen mochten vooral niet denken dat hij al een relatie had. Die zichzelf een God in bed vond en schijnbaar dus ook alles stiekem filmde en opsloeg. En van andere dus ook. 
Maar wel samen wilde gaan wonen (in mijn huis) en vooral ook zijn dochtertje samen met mij wilde op voeden. Daar stookte zoizo die adoptiemoeder van hem een stokje voor. 
Zoonlief van 40, mocht niet het dorp verlaten. Meer dan 1 keer stond ze ook on verwacht gewoon binnen in huis, terwijl wij "bezig" waren. Schijnbaar was dat normaal binnen hun ouder kind relatie. 
Dat mens spoorde echt niet. 
Dat liep dus ook stuk. 

Ik weet nu dus precies wat ik niet meer wil en precies wat ik wil uiteindelijk wil. 
Een serieuze, open lat-relatie
(samen gebonden, samen vrij met eigen gemaakt afspraken van hoe dit in te vullen
Klinkt toch niet heel erg moeilijk toch??) 
Op zoek naar iemand die al mijn intresse boxjes aantikt. 
Ik had ook altijd de regel "ik werk met muzikanten, ik date ze niet". Maar nu de laatste jaren mijn sociale netwerk vooral binnen de muziek is, verkleind het wel heel erg mijn visvijver. 
Want ja, een goed gesprek voeren met een leuke bezoeker, terwijl je achter de merch tafel staat, is ook een kunst. 

ENTERING TINDER
Dus heb ik een tinder profiel gemaakt, 
op aanraden van en samen met mijn fysio therapeut en ben in het diepen gesprongen. 
Maar schijnbaar leest niemand de info. 
Ik schrijft dat ik een stoma en rugzakje heb... 
Toch lijkt het gros van de heren alleen maar het stukje leeftijd en de fotos te bekijken, want zodra ik over het stoma begin in een chat, zijn vele gesprekken spontaan weer verwijderd. 
En tja, dat onderwerp wil ik niet achterwegen laten tot de kleren uiteindelijk uit gaan. 

MEET THE MEN
Degene die ik erop tegenkom en wel als match krijg, lijken op het eerste gezicht aardig, intelligent, en sociaal.
Maar dit heb ik tot zover als dating partners/vriendjes via tinder gehad. 

***Een metal fan, die vooral intresse had in de bands met wie ik gewerkt heb en of hij mee in de backstage kon, als we samen zouden zijn... 
***een oogschijnlijke keurige man, die halverwege leuke gesprekken plots omsloeg naar een wanhopige man, naarstig op zoek naar een broedkip voor zijn nageslacht. 
***Een lieve maar verstikkende man die meteen al ongeveer trouwringen aan het uitzoeken was. En mijn huis al in zijn smaak aan het her inrichten was. 
Dus die was snel gebonjourd 
***Een lieve maar gekwelde ecovriendelijke man die zich schijnbaar helemaal niet kan binden en allergies is voor het woord vriend/vriendinnetje. 
Dus heeft hij onze relatie terug gedraait na 8 maanden samen zijn, tot FWB en blijft ondertussen zwijmelen over iemand die hij niet kan krijgen. Al word het nu eindelijk minder. Elkaar zien mocht alleen op afspraak. Ik mocht absoluut niet gewoon eens spontaan langs komen. Waar ik eerst in het begin aan al zijn vrienden werd voorgesteld en bij feestje werd betrokken, werd ik later ineens angstvallig weggehouden. En owee als iemand vroeg "waar zijn vriendin was". 
Dan wrong hij zich in allerlei bochten om vooral te laten zien, dat we geen relatie zouden hebben. 
En hij gaf aan er echt niet echt voor mij te kunnen zijn. Dat ik mijn eigen kruis moet dragen. 
Wij zijn nu gewoon vrienden met benifits. Maar vooral mis ik onze avonden, de gesprekken en uitjes samen, dat we het echt wel fijn hadden. 
*** een lieve, erg intelligente man die ik ken van 15 jaar geleden en meerdere dates mee heb gehad nu. Met hem voel ik vanuit mijn kant toch echt wel een klik. Luisterd naar metal, heeft zaakjes goed op orde, maar ergens lijkt hij bang te zijn om zichzelf over de steep van zoenen naar meer te kunnen trekken. En dat maakt mij weer heel on zeker. Hij houd de rem erop. Maar daardoor merk ik te blokkeren. 
***een getrouwd arts in scheiding met wie ik al een tijdje chat, gemigreerd terug naar nederland terwijl zij daar zou blijven, die er juist wel voor mij wil zijn. 
(fun fact, hij was erop tegen dat ik naast een eerste date met hem, ik ook nog eerste dates met andere zou hebben "omdat hij geen optie wilde zijn") maar deze man en zijn "ex" , hebben 2 kinderen en zij komt nu dus waarschijnlijk toch met de kinderen naar nederland. 
Waar ze als gezin verder gaan. 
Dus na date 3 word mij verteld dat hij het moeilijk vind en wel met mij samen wil zijn, maar dan voor de buitenwereld als "een vriendin".  Want tussen hem en zijn vrouw gebeurt er al lang niks meer maar blijven ze samen voor de kinderen. 
Hoe ben ik nou ineens de optie /bij vriendin geworden?? !! 
*** en dan nog 2 heren die me al maanden aan het lijntje houden op WhatsApp, maar het nooit tot een onmoeting is gekomen. Maar ik weet wel hun hele hebben en houden, hoe hun dag verloopt, wat ze eten hoe laat ze gaan werken en hoe laat ze thuis komen....... 
Terug komend item 
SCHIJNBAAR BEN IK EEN GOEDE PRAATPAAL. IEDEREEN LEGT HUN PROBLEMEN BIJ MIJ NEER MAAR ER IS GEEN RUIMTE VOOR MIJN BEHOEFTES. 

TOTALE  DEJAVU 
Een totale dejavu heb ik nu met de arts. 
Die zelfs kwa uiterlijke een jongere versie van mijn ex is. Alleen iets zwaarder behaard. 
Voordat ik mijn ex-man ontmoet had, was ik meer dan 2,5 jaar samen met een fantastische man. 
Een chirurg. Een muziek liefhebber en ook nog muzikant als hobby .... 
Hij was achteraf gezien toch echt mijn grote liefde. 
"The one that got away." 
Hij woonde op zijn eiland, ik in Nederland en dat werkte goed. 
Officieel was hij wel nog getrouwd want in zijn land, met zijn status, is scheiding een no go. 
Ze waren wel van bed, tafel en land gescheiden. En zij had ook een andere partner. Maar hadden wel 2 dochters. 
Na 2,5 jaar samen te zijn, zou ik ze eindelijk gaan ontmoeten. 
We zouden met zijn 4tjes naar Rusland gaan om samen naar een concert van Epica te gaan. Ik keek hier echt zoooo naar uit. Tot ik bericht kreeg dat zijn "ex" niet wilde dat zijn kinderen mij zouden leren kennen als vriendin van hun vader. 
Dus het hele feestje ging niet door. 
Terwijl zij zelf van alles deed, maar dat werd geaccepteerd. Zoveel respect voor zijn ex, maar wat dit met mij deed, werd genegeerd. Zo onder de plak nog bij zijn ex... 
Maar waar stond ik in het hele verhaal? 
Dit heeft mij zo'n pijn gedaan en zo beschadigd, dat ik er nu nog steeds verdriet van heb. 
Ik moest onze relatie stoppen. 
Ik wilde niet een geheim zijn voor zijn familie, terwijl in onze kringen iedereen wist hoe het zat tussen ons. 
Ik wilde geen geheim zijn!! Hoe kon iemand mij bereiken als er iets met hem was? 
Het was al eens voorgekomen dat er ineens complete radiostilte was... 
En bleek hij een week in het ziekenhuis te hebben gelegen met iets heel serieus. 
Maar ik wist niks en kon niks doen. 
Dus elke keer als ik meerdere dagen niks hoorde, sloeg de angst om mijn Hart. 
We hadden het zo fijn samen. En onze uitjes naar festivals, concerten, de landen die we samen bezochten.... 
De restaurants waar we extreem los gingen en genoten van het meest decadente eten. 
Het samen muziek maken, luiteren en elkaars werk bestuderen. 
En onze speelse bijna kinderlijk vrije, intense en erotische avonduren niet te vergeten. Kussengevechten op de hotelkamers met alles wat erop volgde. 
Wat een zooitje was het altijd, als we waren geweest hahaha.... 
Zucht, Ik mis hem nog steeds. 
En zou willen dat ik het hele daten achterwegen kon laten en juist met hem het nog een keer kon proberen. 
Zeker nu zijn dochters ouder zijn en hij en ik nog steeds goed contact hebben.  


Te eerlijk 
Schijnbaar is het vreemd als een vrouw precies weet wat ze wel en niet wilt. 
Ik wil me niet verstikkend en compleet gebonden voelen. Zo heeft het leven mij gemaakt. Ik heb het huisje boompje beestje gehad. 
Het maatschappelijke geaccepteerde. 
Maar ik werd hiervan niet gelukkig. 
Ik zoek een maatje die er ook voor me is als het slecht met me gaat. 
Die niet alleen mijn energie vraag, maar ook geeft. Iemand met wie ik super romantische dates kan hebben (ja, ik ben echt een sucker voor romantiek) , lol kan hebben, kan dicussieren over mythes en legends, stromingen in het peganisme zonder meteen te zweverig te worden.... 
Die ik kan vertellen dat ik in de metal werk en zangeres ben, zonder dat hij meteen VIP pasjes ipv dollar telkens in zijn ogen heeft. 
Iemand die als ik ziek ben, niet zegt "dan blijf ik wel weg", maar juist naast me op de bank komt zitten en een film mee kijkt. 
Of gewoon in bed een boek leest, terwijl ik loop te kronkelen van de pijn. Maar dan weet dat ik iig niet alleen ben. En gewoon fijne, leuke dingen samen kan doen. 
Ik heb een standaard tekst nu, wat ik verstuur over het onderwerp sex en relatie, zodra dit ter sprake komt. 
Weet waar je aan begint
De tekst die ik stuur als het onderwerp, verwachtingen, relatie en sex besproken word:
"Uitleg Serieuse open lat relatie:
Uiteindelijk ben ik iemand die zich moeilijk echt compleet kan binden. 
Ik heb toch telkens prikkels nodig. 
Ik ben zo trouw als een hond, maar binnen de niet standaard regels. Afwisseling als bijv samen naar een parenclub, sex sauna (en daar als stel of als swingers te genieten) trio of een optie tot een relatie erbij, zou voor mij ideaal zijn.
Dus niet rondneuken of zo.
Dit alles wel gebaseerd op respect, vertrouwen en liefde.
Maar binnen de niet standaard, maatschappelijke geaccepteerde regels. 
Samen gebonden/samen vrij concept 
Dus de idiale situatie voor mij is een serieuze, open lat relatie te hebben. 
Dit heeft als basis veel liefde, vertrouwen en respect nodig. 
Ik ben al te vaak om mijn bek gegaan en dat ik dus uiteindelijk thuisloos was.
Mijn huis geef ik dus voor niemand meer op. 
En ik wil ook niet iemand compleet bij mij hebben inwonen. 
Ieder zijn eigen stekkie en de keus om samen te willen zijn vind ik groot goed. 
Zo,
Dat was mijn essey
Nou dat besproken is, gaat het onderwerp even terug de kast in. Ik ben namelijk erg zuinig op mezelf en zal er eerst gedate en de klinkt aanwezig moeten zijn, voor het onderwerp sex weer uit de kast komt.
Maar ik ben vanaf het begin hier graag duidelijk over. "

Natuurlijk kan dit met de tijd weer veranderden en ben ik ooit met de juiste persoon zo vol van vertrouwen, dat ik het huwelijksbootje wel weer zie zitten. 
Maar in het hier en nu, is dat echt een ver van mijn bed show. 
Mocht het dan wel ooit zo ver nog komen, dan graag wel of in Vegas of in een bos/kasteel tijdens Samhain. 

Corona tijd
Ik bedoel, dit is volgens mij echt niet meer verkeerd te interpreteren toch? 
Mensen hebben niet door da ik behoorlijk onzeker ben. En ook echt bang om weer teleurgesteld te worden. 
Maar het single zijn tijdens corona is echt alsof je gestraft word. Ook ik wil gewoon eens een aanraking, een knuffel, een zoen, een schouder om op te huilen en iemand om mee te kunnen lachen, wandelen, samen eten, film kijken en dingen doen die nog veiling zijn. 
Dus nu opzoek naar een maatje om de 2e golf mee door te komen. 
Dat ik niet weer maanden zo goed als alleen ben. 
Want dat is voor mij persoonlijk het aller ergste in deze corona tijd. 
De eenzaamheid. 
Het niet samen met mijn band aan de muziek kunnen werken, het niet mijn vrienden kunnen zien, mijn familie niet kunnen bezoeken (oke, Ik zie mijn ouders en broertje wel af en toe, maar we houden afstand), geen concerten kunnen bezoeken... 
Ik mis menselijke contact, maar ben risico patient....... 

Maar die eenzaamheid geeft stress. 
En dat heeft weer zijn directe effect op de crohn. 
Gelukkig heb ik mijn poezenbeestjes. 
Ben ik toch niet helemaal alleen 
😊

HEEEEEEY FB HEEFT NU OOK EEN DATING FUNCTIE. 
Kijken of dat wel werkt 🙄
 Stay healthy, stay safe
💋 


(in English) 
THE START OF TINDER
Just under a year ago,
 I was advised to give Tinder a try.
 To broaden my dating horizon.
 Dating outside of my own circle.
 Or whatever definition you want to give it.
 Dating ... Pff I not knew If I still dared to, after the last dating fiasco's, from the moment I got divorced.

 My marriage was good, but my health was bad.  And in cold, dark Finland it went so bad, that I had to go back.  
This was very sad, because we still loved each other dearly. But sometimes life decides differently. I am grateful that he has a new love in his life. Who now in my place, gives him the love he deserves.
 At first I wasn't in a relationship for almost a year. 
I was on a strong dating a cebatical. 
Only had an FWB who I could turn to when the need was really to high. 😉
 This was perfect for my self-love.
 I became more aware of who I was without a relationship and I liked that person.  That person was on the road a lot, doing a lot of things with friends and that person was working hard to really become to stand on her own two feet.
Music was my first priority. And finding a place to live. 
After that year, I ended up with the FB group"the biker singles" , which left me with valuable friendships.  
And I also started dating again.
 *** First that dad of 3 girls who seemed to be getting serious, but he replaced me with a 15 year younger girl, just after I was introduced to his daughters as a bonus mom (ouch)
 *** after him came the HA from Amsterdam, what seemed to be going well. He was a perfect gentleman towards me and even though he was not the most slim guy, he was tall, well behaved with piercing eyes which made him sexy as hell..... 
I did not care he was a Hells Angel...
until he went to Germany for a club related "job" and that month the Hells Angels were under fire and he went into hiding a little later ... Last thing I heard from him, was when we had a Skype call, he had a broken arm and his face was blue brused all over. 
But he was fine... I should have  see the other guy. After that call I Never heard of him again. 
Well.. Maybe that is a good thing. 
*** Then the bikermouse from Indonesia, who didn't know the difference between being my nude art model ... 
and randomly sending his dickpicks to my friends. 
And apparently next to me was still trying to get some other girlfriends.
While he continuously accused me of cheating, while in that relationship we were supposed to be monogamous. (something with the pot blames the kettle) Nothing was allowed to be post on social media anymore. 
(Because other women were not allowed to think that he was already in a relationship.  
Heeeeeey, that sounds familiar, bin here before and it keeps repeating itself still. 
Something I am really really done with.) 
Who found himself a God in bed and apparently also secretly filmed and saved everything. And others too.
But he wanted to live together (in my house) and especially wanted to raise his daughter together with me. That also went wrong.
And his mom..... OMG, such a annoying mingling bitch!! She seems to forget he is a grown man of 40. But she did still everything for him. And walked in and out of HIS house and even walked into the bedroom while we were busy and just stould there watching us. CREEPY!! 

I now know exactly what I no longer want and exactly what I want in a relationship.
A serious, open, distance relationship
(bound together, together free, 
with own agreements on how to fill this in)
Doesn't sound very difficult does it ??)
Looking for someone who ticks all my interest boxes. I always had the rule "I work with musicians, I don't date them". 
 But now that my social network has mainly been within music in recent years, it has shrunk my fishing pond a lot.
Because yes, having a good conversation with a nice visitor while standing behind the merch table is also an art.

 ENTERING TINDER
So I made a tinder profile,
on the advice of and together with my physiotherapist and I jump into the dating deep.
But apparently no one reads the info. 
I write that I have a colostomy bag, crohn disease and a past ... 
Yet most of the gentlemen only seem to look at the age and the photos, because as soon as I start talking about the colostomy bag in a chat, many conversations are spontaneously deleted.
And well, I don't want to leave that subject hidden, until the clothes finally come off.
I ones had "that look" when I did not tell a dude about my bag getting ready to get me some.... 
And I almost wanted to dissappear in a dark corner, cry and never come out again. 

MEET THE MEN
The ones I meet and get as a match seem nice, intelligent, and social at first glance.
But I've had this as far as dating partners / boyfriends via tinder:
 *** A metal fan, who was especially interested in the bands I worked with and if he could go backstage if we were together ...
 *** A sweet but suffocating man who was already sorting out wedding rings right away.  And he was already redecorating mu house to his taste.
 So that one i was finished with, very quickly. 
 *** A sweet but emo-haunted eco-friendly guy who seemingly can't commit at all and has allergies to the word boyfriend / girlfriend, so our relationship has turned back after 8 months of being together, to FWB and he continues to swoon over someone he can't get. And he indicates that he cannot really be for me... Ever.  That I have to carry my own cross.  
We are just friends now.
 *** a sweet, very intelligent man I know from 15 years ago, who I have been on multiple dates with now.  
I really feel a click with him from my side.  Listens to metal, has his life on track, he makes me laugh, but somehow he seems to be scared to pull himself over the steeple of kissing towards 2th base.  
And that makes me very unsure.  He's holding the brakes on what could be us.  But because of that, I notice I am blocking and loosing interest. 
 *** a married doctor in divorce with whom I have been chatting for a while. He migrated back to the Netherlands while she would stay there. 
A guys who says he wants to be there for me. 
(fun fact, he was against me having a first date with him, if i would also have first dates with others "because he didn't want to be an option") 
but this man and his "ex" have 2 children and she is coming now probably still with the children to the Netherlands. 
Where they continue as a family.  
So after date 3 and many calls and texting, I am told that he finds it difficult to be with me. 
It gives him stress that he really wants to be with me. 
But now his wife is gonna be a problem... We have to be for the outside world "just friends".  
Because nothing has happened between him and his wife for a long time, but they stay together for the children.
How did I suddenly become the option /extra girlfriend?!! 
How did I got into this position AGAIN. 
 *** and then 2 gentlemen who have been keeping me on WhatsApp for months, but it never came to an encounter.  
But they texts me everything they do, chat about their work, what they eat, about familie etc etc etc what time they come home .......
How does this happened 
APPEARANTLY I AM GREAT TO TALK TOO .EVERYONE PUTS THEIR PROBLEMS ON MY SHOULDERS, BUT THERE IS NO ROOM FOR MY NEEDS...... GREAT 

TOTAL DEJAVU
I now have a total dejavu with the doctor.
Which even looks a younger version of my ex. Only slightly heavier hairy. 
Before I met my ex-husband, I was with a wonderful man for over 2.5 years.
A surgeon. A music lover and also a musician as a hobby .... 
In retrospect, I think he was really the love of my life. 
 "The one that got away."
He was on his island, I was in the Netherlands and that worked. He was officially still married because in his country, with his status, divorce is a no go. They were separated from bed, table and land. And she also had another partner. But they did have 2 daughters together. 
After being together for 2.5 years, I was finally going to meet them. The 4 of us would go to Russia to go to an Epica concert together. I was really really looking forward to this. 
 Until I got word that his "ex" did not wanted his children to get to know me as their father's girlfriend.
So our whole party was canceled and I would not meet his daughters. 
While she did everything she wanted with men, but that was accepted. He still had so much respect for his ex, but what this did to me was ignored. 
His ex had him by the balls through their kids, telling him who he could and couldn't meet or be with, when he is together with his daughters.... 
But where was I in the whole story?
This hurt and damaged me so much that it still hurts me today. I loved the man so deeply. 
But I had to end our relationship. I didn't want to be a secret from his family, while in our circles everyone knew about us. 
 I just couldn't be a secret!!! 
 How could someone reach me if there was something wrong with him? It had already happened that there was suddenly complete radio silence ... And it turned out that he had been in hospital for a week with something very serious. 
 But I knew and couldn't do anything. 
After that, every time I didn't hear from him for several days, my Heart was struck by terrible fear for his wellbeing . 
We had such a good time together. We enjoyed us going to festivals, concerts, the countries we visited together ... 
I mis how we went to amazing restaurants and enjoyed the most decadent food.
I loved us aking music together, exploring, combining and studying each other's work. And let's not forget our playful, almost childishly free, intense and erotic evening hours. 
Pillow fights in the hotel rooms with everything that followed. 
What a mess we always left hahaha ....
Sigh, I still miss him..... 
And wish I could leave the whole datingscene behind and try again with him. But yeah, as I already said..... 
He is the one that got away)

TO DAMN HONEST 
 Apparently it is strange when a woman knows exactly what she does and does not want. I don't want to feel suffocated and completely bound. That's how life made me. I have had the married thing. The socially accepted.
I am now looking for a buddy who is also there for me when I am doing badly. Whom not only demands my energy, but also gives it back. 
Someone with whom I can have super romantic dates (yes, I really am a sucker for romance), can have fun with , can discuss myths and legends, movements in peganism without immediately getting too floaty ... Who I can tell that I work in metal and that I am a singer, without always having VIP passes instead of dollars in his eyes.
Whom I can share my passion for music with.  Someone who when I'm sick does not say "I'll stay away", but sits right next to me on the couch and watches a movie together with me. 
Or just read a book in bed while I squirm in pain. But then at least I will know that I am not alone while being with someone. 
And when I am oke, just do nice, fun things together. 
I have a standard text now, which I send on the topic of sex and relationships as soon as this comes up.

Know what you're getting yourself into

 The text I send when the topic, expectations, relationship and sex are discussed:
 "Explanation Serious open, distance relationship" :
Ultimately I am someone who can hardly really commit completely.
I need impulses not to get board. 
I am as loyal as a dog, but within the non-standard rules. Variety like going to a swingers club, sex sauna together (and enjoying it as a couple or as swingers), threesome or an option for a side relationship, would be ideal for me.
So don't fuck around or anything.
All this is based on respect, trust and love.
But within the non-standard, socially accepted rules.
Bound together / free together - concept. 
So the ideal situation for me is to be in a serious, open - distance relationship.
This requires a lot of love, trust and respect as a basis.
Too many times I've bin fucked over and that I ended up being homeless.
So I won't give up my house for anyone anymore.
And I also don't want anyone to live with me. 
In my perfectly non perfect relationship, we both have our own place and the choice to be together.... 
To have that choice and wanting to be together feel so great.
 So,
 That was my Essey
Well that has been discussed, the subject will go back into the closet. I am very careful with myself and will first have to date and the sounds have to be present before the subject of sex comes out again.
But I like to be clear about this from the start. "
 Of course this can change over time and I am so confident with the right person that I can see the wedding bells again.
If it ever gets that far, then please let it be in Vegas or deep in a forest or castle during Samhain.
But in the here and now, that's really a far cry from my bed show." 
Corona time
 I mean, I really don't think this can be misinterpreted anymore, right?
 People don't realize that I'm pretty insecure.  And really afraid of being disappointed again.
But being single during corona is really like being punished.  I too just want a touch, a hug, a kiss, a shoulder to cry on and someone to laugh with, take a walk with , eat together with, watch a movie with and do things that are still possible within the corona boundaries.
So now I am looking for a buddy to get through the 2nd wave.
That I'm not alone again for months in a lock down situation.
Because that is the worst thing for me personally in this corona time. (besides me or loved ones getting sick) 
 The loneliness.
Still not being able to work on the music with my band, not being able to see my friends, not being able to visit my family (okay, I do see my parents and brother now and then, but we keep our distance), not being able to attend concerts ...  .
 I miss human contact, but I am a high risk patient ....... AND THAT SUCKS

But that loneliness is stressful.
And that has its direct effect on the crohn.
Luckily I have my kittycats.
Am I not all alone after all. 
 😊
 HEEEEEEY FB NOW ALSO HAS A DATING SPACE.
 See if that works 🙄

Stay healthy, stay safe
💋 

Reacties

Populaire posts van deze blog

ROLLER-COASTER

PICTURE PERFECT PICTURES

Patreon what???