FEELING HOT HOT HOT


Hittegolf in de stad, jongens en meisjes dansen door de starten, lekker uitgelaten.

Nou, ik niet.
Bij warme dagen ben ik toch liever aan het water of binnen. Want de kans op uitdroging ligt continue op de loer.
Met deze geweldige temperaturen drink ik bijna 5 liter per dag + eet heel veel zout. En dan nog zweet ik zoveel uit, dat er bijna geen output in mijn zakje zit, laat staan dat ik nog plas.
Binnen blijven bij 35+ is dan toch echt het beste.

Bootje varen theetje drinken. 

Gisteren was het 75ste verjaardags feestje van mijn oom. Op de boot 3 uur door de biesbos varen en een bezoek aan Slot Loevenstein. 
Ik heb lang getwijfeld of ik wel zou gaan. Ivm uitdroging, lekkende stoma's omdat met die hitte de plakplaat misschien los komt, de hitte in het algemeen. Maar wat een fantastisch dagje was het. Ik dacht niet nog bruiner te kunnen worden, maar ti's toch gelukt. 
Toen we uit de excursie kwamen van het Loevenstein slot (waar het binnen lekker koel was) had de hitte zijn hoogtepunt bereikt. 
Terwijl we op de boot moesten wachten, was het op het heetst van de dag. 
Gelukkig heb ik altijd een extra setje kleding bij, just in case, voor het geval dat ik een lekkage heb en mijn kleren helemaal onder zitten. 
In mijn ondergoed en short ben ik zo de Waal in gesprongen. En met mij deden dit meer. Wat was dat HEERLIJK. 
Het is dat ik niet met mijn eigen kant vd familie was, anders had ik echt alleen in mijn stringetje gezwommen. 
Afkoeld zijn, waarna we daarna weer op de boot gingen, was echt nodig. 
Mijn bh en short lagen op het dek te drogen terwijl ik vrolijk het feestje verder vierde met de rets vd familie. De glazen water en ice tea green waren niet aan te slepen. Ik heb me zelfs nog aan een glaasje chardonnay gewaagt, maar die klapte zo hard binnen, dat ik er maar geen 2e meer van nam. 
Chillen in mijn reserve kleren. Iemand vroeg of ik nog mijn natte bh aan had. Née joh, ze zijn gewoon stevig en rond van zichzelf en het natte is puur hollandse boobswet. 
Naar een uurtje waren mijn kleren weer droog en konde de dames weer in hun kooi. 

Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes.

Maar joh, dit warme weer laat wel echt mijn hormoontjes gieren. Woensdag was het wel heel erg. 
Aan het water zie ik zijn door de zon gebronzde lijf, glimmen van het water en het zweet. Hoe moeilijk is het dan om me niet daar ter plekje op hem te storten. 
Niks is zo lekker als met 2 bezweten lichamen over elkaar heen glijden. 2 verhitte lichamen die samen 1 worden. Maar ja, dan na klaar gekomen te zijn moet ik ook weer een halve liter drinken. 

Home sweet home. 

Ik heb in afgelopen 5 dagen 2 keer gehad dat mijn buik niks meer deed. Gewoon doordat ik het niet bijgedronken kreeg. Zoals vanacht. 
Tja, dan maar maar een dag binnen blijven en mijn lijf lief behandelen met soepen, water en noudles. 
Straks nog wel even een uurtje naar de sportschool om binnen in het zwembad mijn fysio oefeningen te doen, want dat gaat gewoon door en dan meteen weer de koelte in. 
Dit weer duurt nog 4 dagen. 
Ikzelf ga veel overdag slapen, in de tuin werken als het iets koeler is, of een stuk lopen en binnenshuis taken uit voeren. 
Ik wens iedereen veilige, fijne en hete dagen toe. 
💋



Heat wave in the city, boys and girls dance through the start, excited.

 Well, I don't.
 On hot days I prefer to be by the water or indoors. Because the chance of dehydration is constantly lurking.
 With these great temperatures I drink almost 5 liters a day + eat a lot of salt. And then I still sweat so much that there is almost no output in my pocket, let alone still pee.
 Staying indoors at 35+ is really the best.

 Boating and drinking tea.

 Yesterday was my uncle's 75th birthday party. On the offer 3 hours through the biesbos and a visit to Loevenstein Castle.
 I doubted for a long time whether I would go. Due to dehydration, leaky stomas because the heat may loosen the adhesive plate, the heat in general. But what a fantastic day it was. I didn't think I could get any browner, but I managed anyway.
 But when we came out of the excuse of the Loevenstein castle (where it was nice and cool inside) and had to wait for the boat, it was the hottest part of the day. Fortunately, I always have an extra set of clothes with me, just in case, in case I have a leak and my clothes are completely covered.
 In my underwear and shorts I jumped into the Waal. And with me did this more. How DELICIOUS that was.
 Cool down for a moment while we then got back on the boat. My bra and shorts were drying on the deck while I happily continued the party. The glasses of water and ice tea green were impossible to drag. I even tried a glass of chardonnay, but it popped so hard that I didn't take a second.
 Chilling in my spare clothes. Someone asked if I was still wearing my wet bra. No, they are just firm and round of themselves and the wet is pure Dutch boobs law.
 After an hour my clothes were dry again and the ladies were back in their cage.

 Do it very gently, no squeals and no outloud laughing. 

 But dude, this warm weather is really making my hormones scream. Wednesday it was really bad.
 At the water I see his sun-tanned body, glistening with water and sweat. My adonis. How difficult is it not to throw myself on him there on the spot.
 Nothing is as good as sliding over each other with 2 sweaty bodies. 2 heated bodies that become 1 together. But then again, after cumming, I have to drink half a liter again. Squirting in this weather is really an assassin hahaha
 And let my boyfriend know exactly where to find those places that I do this time and time again.

 Home sweet home.

 I have had 2 times in the past 5 days that my stomach stopped working. Just because I couldn't drink enough against dyhidration. 
Like last night.
 Well, then I just stay indoors for a day and treat my body with soups, water and noudles.
 Soon I will go to the gym for an hour to do my physiotherapy exercises inside the pool, because that just continues and then immediately go back home into the coolness.
 This weather will take another 4 days.
 I wish everyone safe, happy and hot days.
 💋

Reacties

Populaire posts van deze blog

ROLLER-COASTER

PICTURE PERFECT PICTURES

Patreon what???